UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Інноваційна економіка

Короткий опис навчальної дисципліни

Інноваційна економіка - це галузь економічної науки, яка розвивається на паритетному використанні наукових знань та інноваційних продуктів, готовності до їх практичної реалізації у різних сферах людської діяльності.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ціль вивчення навчальної дисципліни полягає в формуванні знань і навичок обґрунтування напрямків інноваційної діяльності з урахуванням сучасних тенденцій інноваційного розвитку економіки.

Основні задачі:

- вивчення сутності інновацій та інноваційної діяльності, сучасних концепцій і тенденцій інноваційного розвитку;

- визначення методологічних підходів щодо формування інноваційної політики підприємства та управління інноваційною діяльністю;

- вироблення навичок оцінювання ефективності інноваційних проектів.

 

 

Результати навчання

В результаті навчання здобувачі повинні:

Знати: сучасні тенденції розвитку інновацій, форми інновацій, методи та інструментарій їх створення; принципи державного регулювання і розробки інноваційної політики;

Вміти: здійснювати аналіз економічного, інформаційного і правового забезпечення інноваційних проектів; здійснювати комплексну оцінку ефективності інноваційної діяльності фірми.

 

 

Перелік тем

Тема 1. Сутнісна характеристика інновацій та інноваційних процесів.

Тема 2. Інноваційний розвиток підприємства

Тема 3. Організаційні форми інноваційної діяльності

Тема 4. Планування, розробка та управління інноваційним проектом.

Тема 5.  Моніторинг інновацій та інформаційне забезпечення інноваційної діяльності.  

Тема 6.  Оцінювання ефективності інновацій.

Тема 7.  Венчурний бізнес в Україні: сучасний стан та передісторія розвитку.

Тема 8.  Державне регулювання та підтримка інноваційної діяльності.

Тема 9.  Чинники підвищення інноваційного потенціалу економіки України.

Тема 10.  Роль ТНК в інноваційній діяльності України.

 

 

Система оцінювання

В основу системи оцінювання навчальної дисципліни покладено поточний та модульний контроль результатів навчання і принцип накопичення зароблених здобувачем вищої освіти балів.

Поточний контроль – це оцінювання засвоєння здобувачем вищої освіти навчального матеріалу під час проведення аудиторних занять, при виконанні індивідуальної і самостійної роботи.

Контроль виконання самостійної роботи студентами здійснюється на практичних заняттях дисципліни.

Модульний контроль – це оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу змістових модулів.

Критерії оцінювання за темами дисципліни

Критерії оцінювання

Сума

Змістовий модуль 1

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

МКР

100

8

8

8

8

8

8

8

8

8

8

20

 
 
Форма контролю
залік