Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Трансформація галузей економіки
Трансформація галузей економіки - це навчальна дисципліна, яка спрямована на вивчення головних принципів державного регулювання економічних процесів на макрорівні та проведення структурної трансформації вітчизняного господарства з метою поліпшення економічної спеціалізації країни.
Завдання:
- засвоїти категоріальний апарат структурних галузевих трансформацій;
- ознайомитися із сучасними тенденціями і перспективами розвитку української економіки за умов реалізації різних підходів до державного управління нею;
- вивчити напрямки структурних галузевих трансформацій економіки України;
- проаналізувати перспективи та виклики галузевих трансформацій економіки;
- проаналізувати регіональний аспект структурних трансформацій України.
В результаті вивчення навчальної дисципліни аспіранти отримають: - глибокі та системні знання сучасних тенденцій та перспектив розвитку української економіки в епоху невизначеності; - розуміння основних траєкторій економічного розвитку; - вміння аналізувати та узагальнювати структуру трансформацій та економічного зрозтання України; - навички моделювання структурних трансформацій в економіці України; - розуміння процесів реіндустріалізації економіки і реалізації існуючого потенціалу, радикальна модернізація і підвищення рівня складності економіки.
|
Тема 1. Структурні галузеві трансформації: теоретичні підходи та категорійний апарат
Тема 2. Структурні галузеві трансформації в контексті міжнародних порівнянь
Тема 3. Структурні галузеві трансформації валового внутрішнього продукту України
Тема 4. Структурні зміни у національному багатстві та економічний розвиток
Тема 5. Промисловий сектор та економічний розвиток України
Тема 6. Ринок капіталу, структурні трансформації та економічний розвиток
Тема 7. Інвестиції та інноваційно-технологічний розвиток як фактор структурних трансформацій та економічного зростання України
Тема 8. Регіональний аспект структурних змін в Україні
Тема 9. Моделювання структурних трансформацій в економіці України та структурна політика
В основу системи оцінювання навчальної дисципліни покладено поточний та модульний контроль результатів навчання і принцип накопичення зароблених здобувачем вищої освіти балів. Поточний контроль – це оцінювання засвоєння здобувачем вищої освіти навчального матеріалу під час проведення аудиторних занять, при виконанні індивідуальної і самостійної роботи. Контроль виконання самостійної роботи студентами здійснюється на практичних заняттях дисципліни. Модульний контроль – це оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу змістових модулів. Критерії оцінювання за темами дисципліни
|