Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Поведінкова економіка
Освітня компонента «Поведінкова економіка» вивчає психологічні аспекти людської поведінки в контексті прийняття економічних рішень. Ця дисципліна досліджує, як індивідуальні та колективні психологічні фактори впливають на економічний вибір та ринкові процеси.
Ціль вивчення освітньої компоненти полягає у розумінні та вивченні взаємозв'язку між психологічними аспектами людської поведінки і економічними процесами. Основні завдання: - аналіз ключових теорій поведінкової економіки та їх застосування у реальних ситуаціях; - вивчення психологічних аспектів процесів прийняття рішень у контексті економічних ситуацій; - розгляд впливу емоцій, упереджень, стереотипів та інших психологічних факторів на поведінку агентів на ринку; |
В результаті вивчення освітньої компоненти здобувачі вищої освіти: - набувають розуміння, як психологічні фактори впливають на прийняття економічних рішень; - отримують навички критичного мислення та аналізу, що дозволяють здійснювати обґрунтовану оцінку економічних ситуацій; |
Тема 1. Історія розвитку поведінкової економіки. Тема 2. Роль поведінкових факторів у прийнятті економічних рішень. Тема 3. Місце емоційного інтелекту в системі поведінкової економіки. Тема 4. Поведінкові фінанси як новий напрям економічної теорії. Тема 5. Моделювання ірраціональної поведінки споживачів. Тема 6. Роль поведінкової економіки у маркетинговій політиці. Тема 7. Поведінкові моделі суб’єктів ринку праці. Тема 8. Поведінкові інструменти в системі державного регулювання ринку праці. Тема 9. Використання когнітивних упереджень задля збільшення прибутку підприємства. Тема 10. Вплив штучного інтелекту на розвиток поведінкової економіки. |
В основу системи оцінювання навчальної дисципліни покладено поточний та модульний контроль результатів навчання і принцип накопичення зароблених здобувачем вищої освіти балів. Поточний контроль – це оцінювання засвоєння здобувачем вищої освіти навчального матеріалу під час проведення аудиторних занять, при виконанні індивідуальної і самостійної роботи. Контроль виконання самостійної роботи студентами здійснюється на практичних заняттях дисципліни. Модульний контроль – це оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу змістових модулів. Критерії оцінювання за темами дисципліни
|
|