UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Поведінкова економіка

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Освітня компонента «Поведінкова економіка» вивчає психологічні аспекти людської поведінки в контексті прийняття економічних рішень. Ця дисципліна досліджує, як індивідуальні та колективні психологічні фактори впливають на економічний вибір та ринкові процеси.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ціль вивчення освітньої компоненти  полягає у розумінні та вивченні взаємозв'язку між психологічними аспектами людської поведінки і економічними процесами.

Основні завдання:

- аналіз ключових теорій поведінкової економіки та їх застосування у реальних ситуаціях;

-  вивчення психологічних аспектів процесів прийняття рішень у контексті економічних ситуацій;

- розгляд впливу емоцій, упереджень, стереотипів та інших психологічних факторів на поведінку агентів на ринку;

 

 

Результати навчання

В результаті вивчення освітньої компоненти здобувачі вищої освіти:

- набувають розуміння, як психологічні фактори впливають на прийняття економічних рішень;
- опановують навички глибокого розуміння економічних процесів і функціонування ринків через призму людської поведінки;

- отримують навички критичного мислення та аналізу, що дозволяють здійснювати обґрунтовану оцінку економічних ситуацій;

 

 

Перелік тем

Тема 1. Історія розвитку поведінкової економіки.

Тема 2. Роль поведінкових факторів  у прийнятті економічних рішень.

Тема 3.  Місце емоційного інтелекту в системі поведінкової економіки.

Тема 4.  Поведінкові фінанси як новий напрям економічної теорії.

Тема 5. Моделювання ірраціональної поведінки споживачів.

Тема 6. Роль поведінкової економіки у маркетинговій політиці.

Тема 7. Поведінкові моделі суб’єктів ринку праці.

Тема 8.  Поведінкові інструменти в системі державного регулювання ринку праці.

Тема 9.  Використання когнітивних упереджень задля збільшення прибутку підприємства.

Тема 10. Вплив штучного інтелекту на розвиток поведінкової економіки.

 

 

Система оцінювання

В основу системи оцінювання навчальної дисципліни покладено поточний та модульний контроль результатів навчання і принцип накопичення зароблених здобувачем вищої освіти балів.

Поточний контроль – це оцінювання засвоєння здобувачем вищої освіти навчального матеріалу під час проведення аудиторних занять, при виконанні індивідуальної і самостійної роботи.

Контроль виконання самостійної роботи студентами здійснюється на практичних заняттях дисципліни.

Модульний контроль – це оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу змістових модулів.

Критерії оцінювання за темами дисципліни

Критерії оцінювання

Сума

Змістовий модуль 1

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

МКР

100

8

8

8

8

8

8

8

8

8

8

20

 
 

 

Форма контролю
залік