UA / EN

Система управління якістю


Державний університет «Житомирська політехніка» – заклад вищої освіти технологічного профілю у північно-західному регіоні із багаторічними традиціями, потужними науковими школами, центром сучасних знань, досліджень і культури – формує нове покоління відповідальних лідерів інновацій, забезпечує умови для розвитку персональної й академічної свободи, якість освітніх послуг, зміцнює партнерство і спільноту, надає бізнесу кадри, нові технології та знання.

Наші цінності:

  • Освіта через науку
  • Відкритість і свобода думки
  • Інноваційність та креативність
  • Академічна доброчесність
  • Відповідальність
  • Мультикультурність

Політика Державного університету «Житомирська політехніка» у сфері якості спрямована на забезпечення високої конкурентоспроможності університету на внутрішньому та зовнішньому ринках освітянських послуг та науково-інноваційної діяльності. Керівництво університету забезпечує відповідність системи менеджменту якості вимогам міжнародних стандартів ISO 9000 і постійно підвищує її ефективність та результативність.

Система управління якістю Державного університету «Житомирська політехніка» призначена:

  • забезпечувати результативну діяльність і здатність постійно надавати освітні послуги, які задовольняють вимоги замовника, застосовні законодавчі та регламентовані вимоги через виключення невідповідностей у діяльності;
  • виявляти та реалізовувати можливості в розвитку, в тому числі спрямовані на підвищення задоволеності замовників і удосконалення освітніх послуг через аналізування даних та аналізування система управління якістю з боку ректорату;
  • виявляти та управляти ризиками, що пов'язані з середовищем університету, його цілями та процесами, через запровадження стратегічного управління;
  • знаходити баланс між результативністю та ефективністю через встановлення показників діяльності, моніторингу та вимірюванням процесів;
  • демонструвати відповідність встановленим вимогам до системи управління якістю через проведення аудитів.

Система управління якістю Державного університету «Житомирська політехніка» базується на таких складових частинах:

  • планування якості;
  • контролювання якості;
  • забезпечування якості;
  • поліпшування якості.

 

Внутрішня нормативна база системи управління якістю
Моніторинг якості
Відділ моніторингу та забезпечення якості
Опитування стейкхолдерів
Сертифікати у сфері якості

Контакти


Адреса

10005, Україна, м. Житомир,
вул.Чуднівська, 103

Зв'язок

Адміністрація Університету

Приймальна комісія

Соціальні мережі